Hoe te handelen met verkoop..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sanko83

Hoe te handelen met verkoop..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-11 20:16

Hallo,

Mn vraag is eigenlijk hoe jullie handelen met verkoop van een zadel? Ga je als het in de buurt is met het zadel naar de koper om te passen? En als het te verweg is om langs te gaan, hoe dan?
Ik wil namelijk mn zadel verkopen, maar nooit zoiets in handen gehad. Het betreft een boomlooszadel.
Ik zie graag jullie reacties.

Groetjes San

upendo

Re: Hoe te handelen met verkoop..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:17

Ik zou de mensen bij jou laten passen en als je al daarheen gaat om te passen kilometervergoeding vragen. :)

Opsturen = verzonden is verkocht, je weet namelijk nooit in welke staat je het terugkrijgt.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:34

Ik heb vorige week mijn zadel verkocht. Ben zelf met het zadel langsgegaan om te passen, dat had ik er wel voor over omdat de koper vooraf aangaf bekend te zijn met het merk en type. Verkoop is erg makkelijk gegaan: ze heeft het zadel een week na het passen bij mij thuis opgehaald toen bij haar thuis was gebleken dat hij goed paste.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:49

HAR-->TAO

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 09:56

Als het in de buurt is ga ik langs en anders kunnen ze m komen halen en gelijk betalen en bij niet passen volgende dag weer terug en geld terug (mits zadel in dezelfde staat terugkomt) En ik zou foto's maken van zadel in bijzijn van de kopers als ze m komen halen dan heb je bewijs als achteraf blijkt dat er iets mis is met zadel.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:26

Ik heb mijn zadel meegegeven nadat het volledige bedrag werd betaald
Een contractje opgesteld dat het zadel kan teruggebracht worden binnen de week en in dezelfde staat in ruil voor de aankoopsom. Dat contract is nu niet bepaald rechtsgeldig maar het geeft een bepaalde zekerheid.

Happiness91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 17:27

ik vind het ook handig als mensen of langskomen om te passen, of langs gaan bij hun thuis.
ik vind het vervelend als ze zelf thuis mogen passen en later terug mogen geven, ben dan bang dat ik gezeur krijg.