Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pelryo schreef:staat hij alleen op de trailer of met een ander? ruwvoer zal genoeg zijn hoor, vind de tijd niet langgenoeg om onderweg te stoppen oid, beter gewoon doorrijden

friesiszwart schreef:Voor keuringen etc hebben wij regelmatig dat de paarden met vervoer 180 km moeten reizen en op locatie buiten de keuring om op de trailer blijven staan. Kunnen zij echt wel hoor. Alleen bij twee paarden op de trailer zou ik geen hooi geven krijgen zij alleen maar onenigheid door.

. Angela schreef:Verder wellicht na een uurtje even een kwartiertje bij een tankstation gaan staan. Paarden wel op de trailer laten, maar even stilstaan geeft ze de mogelijkheid om even bij te komen van al het gewiebel.
biancavos schreef:Angela schreef:Verder wellicht na een uurtje even een kwartiertje bij een tankstation gaan staan. Paarden wel op de trailer laten, maar even stilstaan geeft ze de mogelijkheid om even bij te komen van al het gewiebel.
de paarden die ik ken zouden dat absoluut niet waarderen, stilstaan betekent vaak dat ze op de plaats van bestemming zijn, en dan moeten ze daarna ineens toch nog een stuk.
ik zou dus gewoon doorrijden.
Ik moet vaak naar SGW's ook een stuk rijden