Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
corrina1994 schreef:Skygirl schreef:Wij hebben laatst nog 2 grote paarden in een 2 paardstrailer met deze auto vervoerd, gaat prima.
De site zegt dat het max. Gewicht om te trekken 2000kg is. Een 2 paardstrailer weegt dat leeg al gauw volgens mij...
corrina1994 schreef:Skygirl schreef:Wij hebben laatst nog 2 grote paarden in een 2 paardstrailer met deze auto vervoerd, gaat prima.
De site zegt dat het max. Gewicht om te trekken 2000kg is. Een 2 paardstrailer weegt dat leeg al gauw volgens mij...
dus dan zou je nog 1200 kg overhouden en dat wegen twee KWPNers samen wel 
corrina1994 schreef:De site zegt dat het max. Gewicht om te trekken 2000kg is. Een 2 paardstrailer weegt dat leeg al gauw volgens mij...
Karreman schreef:Skygirl schreef:Wij hebben laatst nog 2 grote paarden in een 2 paardstrailer met deze auto vervoerd, gaat prima.
Kom op zeg.
Een 2-paards trailer weegt hooguit tussen de 600 en 800 kg. Beetje afhangkelijk van merk en materiaal.Met 2 paarden er in zit je zo rond de 2000kg totaal gewicht.
Sodeletuut schreef:Onze trailer weegt volgens mij ook 800 ongeveer, want onze auto mag 1200 trekken, en er kan dus net 1 paard van 400 kg in. Het is wel net aan, onze auto mag geen groot paard trekken met onze trailer.
Haai Corrina, lang niet gesproken! Hoe ist met je?![]()
Sodeletuut schreef:Onze trailer weegt volgens mij ook 800 ongeveer, want onze auto mag 1200 trekken, en er kan dus net 1 paard van 400 kg in. Het is wel net aan, onze auto mag geen groot paard trekken met onze trailer.
Haai Corrina, lang niet gesproken! Hoe ist met je?![]()