Ze staan helaas inderdaad op een stenen bodem overdag
.. het is hier niet mogelijk om ze op het land te zetten of op zand, daarbij is mijn andere ruintje een zand eter. De pony houd ik het liefst ook niet binnen gezien zijn stalmaatje en de rest van de stal wel naar buiten mag. Buiten rijd ik altijd met hoefschoenen, geef biothine, onbeperkt kuil in de little bite hooitas, mineralen blokken en hoefolie met laurier. Nu zag ik wel dat je van easyboot rx een hebt die je altijd om kan laten.. ideaal,, maar net niet leverbaar in een maat kleiner. Met easyboot new range durf ik dat niet aan gezien die echt helemaal gesloten zijn.
Hoefschoenen heb ik inderdaad, rubbere matten wel overwogen maar ik heb het grootste stukkie aan paddock en om die met matten te voorzien is wel een erg dure uitgave (tenzij iemand 2de handse matten heeft of een bedrijfje weet)
Ik zou daarom dan ook meer informatie horen over lijmbeslag of kunstof beslag (zonder nagels).
Dit is de pony waar het om gaat (voorste)
Deze foto is rond de tijd geweest dat de hoefsmid kwam ik zal morgen even close up foto''s maken want wie weet zijn er wel mensen die tips hebben