S'ochtends met het trailerladen was het al een waar drama, hij ging er absoluut niet in. op een gegeven moment trapte hij zelfs naar iemand die achter hem stond. van de lange longeerlijn en langzaam op sluiten raakte hij alleen maar meer in paniek. Na twee en half uur is de veearts gekomen om hem te saderen en toen liep hij als een ware jimi hendrix er zo in.
ik zei gister al dat ik bang was dat hij weer niet erin zou gaan als ik hem op kwam halen maar de veearts was absoluut niet bang daarvoor want de paarden ging graag mee terug. NOT!
na een paar pogingen besloot de veearts hem opnieuw te saderen en mijn hebben we de trailer tussen de deuren geze. Hier ging het dus fout. dat stalletje waar hij in stond was aan het einde van een gangetje van ongeveer 1 bij 2 meter lang. ik pakte hem hij zag de trailer, de dierenarts assistente wou hem bij zn kont naar voren drukken en in alle paniek kwam hij omhoog en klapte achterover. daar lag mn paard al spartelend vast en uiteindelijk stond hij weer op. hij had wat schaafwondjes en ik hoop maar dat alles inwendig nog goed zit
Zelf heb ik een trap tegen me elleboog gekregen maar ik typ nog dus dat zit vast goed.Onverichtte zaken zijn we naar huis gekeerd en morgenochtend gaan ze het weer proberen met sedatie en dan hopelijk niet vanuit dat stalletje dat als hij twijfelt hij om kan keren ipv zich weer achterover te laten klappen. Ik heb er weinig vertrouwen in. is er iemand in de buurt van breda die ik kan bellen mocht het weer niet lukken?hebben meer mensen hier ervaring mee? elke keer als ik met de trailer weg ben geweest was het naar de kliniek dus ik hoop uiteindelijk eens een goeie ervaring meete geven..

Maar mijn paard heeft het wel. Daarom zijn we nu aan het oefenen.