Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
Verzenden duurt meestal een week of anderhalf, 2 bij mijn weten, maar dat is vanuit Duitsland.
. De wintec die ik wil is niet leverbaar in europa, omdat europa allemaal via dezelfde groothandel gaat. cissy schreef:Oh UK gaat meestal wel goed en geen gedoe met douane, verzenden gaat redelijk snel, ik bestel regelmatig bij Parelli UK en binnen een week heb je de spullen.
Als ze het zadel maar goed inpakken is er niet zo veel aan de hand met Wintec. Bestel je particulier of bij een firma? De laatste weten vaak wel hoe je een zadel goed verpakt.
spicegirl schreef:hou rekening met een flinke douane aanslag erbij !!
spicegirl schreef:buiten de EU ben je gegarandeerd aan de beurt. kleine pakketjes gaan er nog wel eens door, maar geen grote.
. Engeland is gewoon een EU land, waar vrije handel van goederen geldt, ik heb het even nagevraagd namelijk. Kaula schreef:Nouja makkelijk doen... ze zullen wel moeten. Engeland is gewoon een EU land, waar vrije handel van goederen geldt, ik heb het even nagevraagd namelijk.