Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sharonaa_ schreef:hier ook een met een probleem paard op de trailer. maar het is gelukkig bijna goed.
Heb je al eens een longeerlijn achter de kont geprobeerd? Dit was het enige dat bij die van mij hielp. je hoeft nu bijna niks te doen, of ze staat al op de trailer.
Dus gewoon een longeerlijn aan de trailer bevestigen, en dan om het paard lopen, en de longeerlijn ten hoogte van net onder zijn billen. er zijn 2 dingen die die kan doen, Of lopen, Of gaan zitten. De meeste paarden kiezen toch voor het lopen. maar bij ieder paard is het weer verschillend.

hahah) kijk ik verder naar een cursus of iets dergelijks, bedankt voor de doorverwijzing Miryamk! elon schreef:Ik heb de online curses bekeken, echt niet normaal goed! ik heb er veel van geleerd en ga dit eerst eens in alle rust uitproberen, met het e-book bestand erbij, en het filmpje in gedachte, ik wil wel eens zien hoe ver ik dan kom, als het niet werkt (hoe ik het doe, want de methode zal op ieder paard wel aanslaan maar moet natuurlijk bij je zelf beginnenhahah) kijk ik verder naar een cursus of iets dergelijks, bedankt voor de doorverwijzing Miryamk!
, zijn link staat ook op mijn site en de mijne op die van hem. Dus als je nog hulp nodig hebt weet je me te vinden.
.
maar ik zal het even via google zoeken of via je profiel,
of klik hier http://www.mylah.nl/paarden/index.htmlmvdbijl schreef:Sharonaa_ schreef:hier ook een met een probleem paard op de trailer. maar het is gelukkig bijna goed.
Heb je al eens een longeerlijn achter de kont geprobeerd? Dit was het enige dat bij die van mij hielp. je hoeft nu bijna niks te doen, of ze staat al op de trailer.
Dus gewoon een longeerlijn aan de trailer bevestigen, en dan om het paard lopen, en de longeerlijn ten hoogte van net onder zijn billen. er zijn 2 dingen die die kan doen, Of lopen, Of gaan zitten. De meeste paarden kiezen toch voor het lopen. maar bij ieder paard is het weer verschillend.
Alleen lopen of zitten? Ik heb ze ook omhoog zien gaan, vallen, naar de lijn en begeleider zien slaan. Het is een optie maar dat werkt zo niet voor alle paarden.