Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat is natuurlijk meer dan je auto verbruikt; maar het kost jou ook tijd etc. deniece schreef:Een normale km vergoeding lijkt mij 19 cent per kmDat is natuurlijk meer dan je auto verbruikt; maar het kost jou ook tijd etc.
kleinvosje schreef:deniece schreef:Een normale km vergoeding lijkt mij 19 cent per kmDat is natuurlijk meer dan je auto verbruikt; maar het kost jou ook tijd etc.
Als jurylid mag je een vergoeding van 28 cent per km rekenen, maar dat is zonder trailer. Als je met trailer op pad gaat, 50 cent.
*edit, als je dan ook nog moet wachten daar, kun je daar ook nog wat voor rekenen.
Anoniem schreef:Het is niet mijn bedoeling om mensen uit te melken.vind je het ook leuk om te doen? Want in theorie kun je idd ook nog extra rekenen voor jou verblijf tijd daar.. maar zelf zou ik dat niet doen.. Als je het ook leuk vind om mee te gaan.
Anders word het denk ik erg prijzig.. en dan is de lol er voor de ruiter ook af. en zal die waarschijnlijk gewoon opzoek gaan naar iemand met een plaatstje vrij op de trailer
carone schreef:Anoniem schreef:Het is niet mijn bedoeling om mensen uit te melken.vind je het ook leuk om te doen? Want in theorie kun je idd ook nog extra rekenen voor jou verblijf tijd daar.. maar zelf zou ik dat niet doen.. Als je het ook leuk vind om mee te gaan.
Anders word het denk ik erg prijzig.. en dan is de lol er voor de ruiter ook af. en zal die waarschijnlijk gewoon opzoek gaan naar iemand met een plaatstje vrij op de trailer
Maar de auto loopt niet op water en daarom hier de vraag wat een nette vergoeding is.