Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)) dan Nederland en heeft ook 'verschillende klimaten'. Dus ligt er beetje aan
)
Zullen ook minder wintervacht kweken enzo en met name Friezen en Tinkers en vaak dan wat 'mindere' sokken. Maar ga je een beetje in de binnenlanden van de costa blanca zitten (dus iets bergopwaards) dan kan het in de winters ook best wel wat vriezen 's nachts.
. . .in Spanje hebben ze ook heel wat paarden
maar ben wel aan het kijken wat de mogelijkheden zijn, m'n vader en m'n broer zitten er al dus de stap is minder groot. En het is natuurlijk altijd al een droom geweest
maarja zonder de paarden ga ik nergens heen!
het is dus echt te doen!
mijn plan was idd al om daar eens langs paardenbedrijven/houders te gaan. Hipica's dus
Kent iemand misschien iets in de omgeving waar ik eens kan gaan kijken/vragen?
JadeYsla schreef:Niks is nog zeker hoor dafmaar ben wel aan het kijken wat de mogelijkheden zijn, m'n vader en m'n broer zitten er al dus de stap is minder groot. En het is natuurlijk altijd al een droom geweest
maarja zonder de paarden ga ik nergens heen!
Ik ben nu wel wat gerustgesteldhet is dus echt te doen!
Volgende week ga ik een weekje heenmijn plan was idd al om daar eens langs paardenbedrijven/houders te gaan. Hipica's dus
Kent iemand misschien iets in de omgeving waar ik eens kan gaan kijken/vragen?
Lokatie is nog niet helemaal bekend dus iets dieper het land in zou goed kunnen.
Denk dat ik daar een beter antwoord op kan geven als ik terug ben![]()
En bedankt voor de leuke, positieve, stimulerende reacties
Mijn nu 2 jarige merie. Als ik weer terug ben ga ik toch echt ALLES uitzoeken en op papier zetten. Zit nu bij vrienden in huis die hier sinds een maand wonen in Javea. Dus heb gelukkig altijd een adres om te verblijven. Zit er dik in dat ik snelw eer terug kom.