Paardenspullen verzekeren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempotje

Paardenspullen verzekeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 21:16

Kan je, je paardenspullen verzekeren? (Dus die je op stal hebt liggen, want heb begrepen dat als ze thuis liggen dit onder inboedel verzekering valt).

Onsmam vroeg zich af, of ik mijn paardenspullen ook kon verzekeren. (Dus als ze gewoon bij de paarden liggen). Als dit kan, hoe gaat dit precies in werking, wat zijn de kosten hiervan? Etc etc :).

We zaten namelijk te bedenken wat voor (goed!) slot we er nog bij konden maken, en toen dacht ze dat dit misschien ook wel slim zou zijn :) .

Ik heb trouwens geen idee of dit hier goed staat :o !

xMarieke

Re: Paardenspullen verzekeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 00:33

YRT -> TAO

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 10:36

ik wil binnenkort informeren of ik mijn zadels kan verzekeren en wat dat kost, dus ik ben ook wel benieuwd hoe andere dit doen en wat het kost.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 10:50

Je kan je zadel verzekeren maar kan je ook onder je inboedel laten vallen, dat is goedkoper. Als je je zadel apart wilt verzekeren dan moet je wel even de kleine lettertjes lezen want meestal willen ze dat je spullen dan in een kast liggen die wordt afgesloten met een goedgekeurd slot, de kast moet in een ruimte staan die 's nachts wordt afgesloten en er moeten mensen wonen bij de stal (of daar waar je je spullen heb liggen).