Ik weet niet of het hier goed staat, anders mijn excusses. Ik heb een bieding gewonnen. Een hele leuke jas maar ik zat net de site af te speuren over hoe ik met betalen en het viel me op dat de gehele webwinkel leeg is op dit moment op twee kleine items na. Gister stond hij nog heel erg vol, dus ik krijg hier nu een beetje een vreemd gevoel bij...
Mijn vraag is dus HOe betaal je met dit site? Wie heeft er ervaringen mee?
Zag dat je ook je item op kon halen misschien dat ik dat dan maar doe want mijn zusjes jas is ook nog niet binnen. Wie kan me helpen?
ik heb een deken daar gekocht.. en snapte ook eerst het betalen niet, moet je even een email er heen sturen. je krijgt gelijk email terug, en later kreeg ik ook een mail met hoe ik moest betalen. Ik heb het toen via internet bankieren gedaan. Heb de deken ook heel snel binnen gekregen.
vencedor
Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-11 18:21
ok dan ga ik even speuren naar een mail. ( heel overzichtelijk is de site niet ) Maar het gaat er mij een beetje om dat de hele winkel ineens leeg is... Is het wel slim dan om online te betalen?
ja, ik zag het( net even op de site gekeken). Wel een beetje vreemd. Mischien kun je beter wel eerst even een mail heen sturen, en wachten op antwoord, voordat je betaald.
ik bestel ook vaker iets via die site,zit allemaal wel goed hoor! denk idd dat er veel biedingen zijn afgelopen en met de feestdagen word er niet echt geupdate
waarschijnlijk staan er van de week wel weer meer op..
als je een bieding hebt gewonnen krijg je de dag erna een mail met hoe je kunt betalen! is het weekend krijg je hem meestal op maandag maar maak je geen zorgen komt helemaal goed hoor!
Ik wilde ook iets kopen maar snapte er geen bal van en toen zei mijn vader dat ik moest uitkijken omdat er nog veel kosten bijkomen. Ik ben toen maar gestopt met proberen iets te kopen.
Mijn zusje heeft ook niet meer dan alleen de verzendkosten betaald? Ik vind het maar een vaag gedoe moet ik zeggen. Heb al mailtjes verstuurd hoe en wat maar nog niets terug ontvangen.
Ik hoorde net van mijn zusje dat je 2 mailtjes moet onvangen. 1 met Gefeliciteerd gewonnen en nog een voor de betaling? De laatste heb ik helemaal niet gehad :S.
je krijgt inderdaad 2 mailtjes. 1 dat je het hoogste bod hebt en hebt gewonnen. 1-3 dagen later krijg je een mail dat dit kaveel je gegund wordt (dit moet bij veilingen). in de laatste mail staan je betalingsgevens hoeveel en waarheen je het moet overmaken. je hebt dan vrij snel het pakket binnen.
ruitershopon
Geplaatst: 04-01-11 23:39
hoi,
ivm met de feestdagen en eind van het jaar zijn er idd. minder tot geen kavels bij geplaatst. Inmiddels zijn we weer hard aan het werk om allerlei artikelen te plaatsen. Het is voor ons een extra site om restartikelen en seizoen's artikelen te kunnen verkopen die anders opgeslagen moeten worden.Dus kan wel eens vaker voorkomen dat er een tijdje wat minder artikelen erop staan. Het is voor ons ook even in het begin zoeken geweest naar de beste werking omdat het een standaard programma is kunnen we hem niet helemaal aanpassen aan onze wensen.
Vandaar dat je twee mailtjes krijgt. De eerste is een standaard mail die automatisch wordt verzonden(kunnen we helaas niet veranderen) De tweede mail is een betalingsmail met het totaal te betalen bedrag. Dus inderdaad 16% + de evt. verzendkosten zoals horsetopshop al noemde.
We hebben alles zo goed mogelijk proberen uit te leggen op de site onder het kopje "hoe werkt het "aan de rechterzijde van de site. Mocht je nog vragen hebben kun je ons mailen op info@ruitersportveiling.com Verdere bedrijfsgegevens kunt u onderaan de site vinden onder de link : "over ons"
ruitershopon
Geplaatst: 04-01-11 23:40
randie schreef:
Ik hoorde net van mijn zusje dat je 2 mailtjes moet onvangen. 1 met Gefeliciteerd gewonnen en nog een voor de betaling? De laatste heb ik helemaal niet gehad :S.