Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lien2 schreef:Even bellen met de luchtvaartmaatschappij? Vaak kan je afwijkende bagage aanmelden en dan wel meenemen.
lakshmi schreef:tot nu toe pasten ze allemaal gewoon in een grote koffer, een ervan, een enorm groot ding, moest ik wel de zweetbladen naar de zijkant toe vouwen en dus plat leggen zegmaar, maar toen ging het best,
utleta schreef:zadel tas?
lakshmi schreef:Hmm denk dat die van mij zo'n 100x60x40 is, mijn grootste zadel paste er dus enkel in als je de koffer plat op z'n grootste kant legt en dan met de kussens plat op de grond zegmaar en de zweetbladen naar de zijkant, het was een beetje proppen maar ging net.. Vaak hebben ze op de markt wel van die mega koffers, dit was trouwens niet zo een van hard plastic maar zo'n indeukbare.
lakshmi schreef:Ga je weer terug naar Brazilie?
tones schreef:Ik heb er ooit eentje meegenomen in een grote kartonnen doos.
Volgestouwd met allerlei andere souvenirs.
"Whats in de box?" "Uhm, a saddle and a wooden goose"

en het zat toch redelijk veilig erin leek het, ik zou met zo'n zadeldraagtas dan weer bang zijn dat het te soepel is (en dat ze natuurlijk gelijk zien wat het is en dan inderdaad weer die vervelende belasting moet betalen...). In Amsterdam vond ik die koffers altijd wel op de markt of in buitenlandse winkeltjes, hier hebben ze ze ook altijd overal omdat iedereen altijd zoveel mogelijk meesleept overal naartoe 
Hier wordt het nog wel 20-25 overdag, ook best lekker voor de winter

DiamondDaan schreef:Weet niet waar je woont maar bij decathlon heb je een mooie tas waar je zadel in past. anders even kijken op http://www.decathlon.nl
edit:"
http://www.decathlon.nl/NL/zadeltas-sch ... 35412866/# linkje van de tas die ik bedoel
Jolliegirl schreef:De boom eruit laten?
Dan kun je hem dus net wat verder buigen.
lakshmi schreef:(en dat ze natuurlijk gelijk zien wat het is en dan inderdaad weer die vervelende belasting moet betalen...).
lakshmi schreef:In Amsterdam vond ik die koffers altijd wel op de markt of in buitenlandse winkeltjes, hier hebben ze ze ook altijd overal omdat iedereen altijd zoveel mogelijk meesleept overal naartoe
Sjolvir schreef:Anders groot plastic bak ding halen bij de leen bakker..
Heb een grote grijze, past mijn bates caprilli in.
Sjolvir schreef:39 graden, en dan hier in pak sneeuw terecht komen.
Dat is wel even schakelen.
Sjolvir schreef:
shetties schreef:Past hij niet in een sporttas?
Mijn broertje heeft er een voor zijn kart zooi en die is echt enorm...
Of denk dat dat ook opvalt?