Voor loads of info zie deel 1 van dit topic: [TAO] Wat voor auto hebben jullie voor de trailer?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cryssie schreef:Volgens mij gaat het er niet over of ik de auto kan onderhouden, maar of ik een auto kan vinden onder die 2000 voor de aanschaf. Dat is alleen mijn vraag
Siersma schreef:Heeft er iemand ervaring met een Fiat Marea Weekend voor de trailer? Ik heb nu zon auto en zou eigenlijk ook graag een 2 paards trailer willen. Heb overigens nog niet gekeken of tie t uberhaubt mag trekken, maar gaat me er meer om hoe die zich voor een trailer gedraagd.
Vienna2007 schreef:Niet de snelste kwa optrekken.... Dan beweeg je je toch al op glad ijs, wat als je gaat slingeren? Wat als je in een file in de tunnel komt te staan, en nog omhoog moet?
Vienna2007 schreef:Niet de snelste kwa optrekken.... Dan beweeg je je toch al op glad ijs, wat als je gaat slingeren? Wat als je in een file in de tunnel komt te staan, en nog omhoog moet?
Citaat:Kennis van ons heeft een Marea voor een boottrailer van 800kg en dat rijdt prima, hij heeft de sterkste variant (2.4jtd) en mag 1400kg trekken. Kogeldruk niet bekend. De Marea heeft nogal de neiging om door te hangen/ achterover te hangen als de achterbak vol zit in combinatie met de aanhanger. Een 2 paard trailer met 1 paard/ pony erin zou net kunnen, maar een volle twee paards kan niet.
Siersma schreef:Heeft er iemand ervaring met een Fiat Marea Weekend voor de trailer? Ik heb nu zon auto en zou eigenlijk ook graag een 2 paards trailer willen. Heb overigens nog niet gekeken of tie t uberhaubt mag trekken, maar gaat me er meer om hoe die zich voor een trailer gedraagd.
Siersma schreef:Citaat:Kennis van ons heeft een Marea voor een boottrailer van 800kg en dat rijdt prima, hij heeft de sterkste variant (2.4jtd) en mag 1400kg trekken. Kogeldruk niet bekend. De Marea heeft nogal de neiging om door te hangen/ achterover te hangen als de achterbak vol zit in combinatie met de aanhanger. Een 2 paard trailer met 1 paard/ pony erin zou net kunnen, maar een volle twee paards kan niet.
Zou in mijn geval gaan om 2paards met 2 haflingers erin. Ik heb een 1.6, dus nogal wat lichter dan die van je kennis. Dus moet t dan niet doen geloof ik. Ben ook nog maar aan het rondkijken, dus was gewoon nieuwsgierig.
Kaatje schreef:Mag een Kia Sorento een 2-paards trailer trekken?