Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Krijg nooit opmerkingen, het ziet er niet eens zo gek uit.
44Myrthe44 schreef:Ja hoor, gewoon een welshje, die kunnen dat echt wel hebben.
Vanaf 1.25 zou moeten lukken hoor!
(ik zie op een D/E pony of zelfs kleine tinker nou nog geen meisje van 6 zitten namelijk.. )
Chaos schreef:44Myrthe44 schreef:Ja hoor, gewoon een welshje, die kunnen dat echt wel hebben.
Vanaf 1.25 zou moeten lukken hoor!
(ik zie op een D/E pony of zelfs kleine tinker nou nog geen meisje van 6 zitten namelijk.. )
Oh jawel, het zijn ook lespony's waar ik het over had. Heb ook 2 C-tjes maar heb ook enkele al op de D's.
Kleinere pony's zijn natuurlijk heel geschikt -al vind ik persoonlijk Shetlanders niet zulke fijne pony's, heb dan liever een A-Welsh oid ivm. de gangen-, maar daar groeit men snel uit. Maar als het eigenlijk ook een gezelschapspony is is dat natuurlijk wel heel goed om te overwegen!
Edit: Grootste voordeel vane een iets grotere pony is dus dat je hem zelf nog kunt blijven bijrijden en trainen. Onze C-tjes ga ik bijvoorbeeld niet opzitten, die zijn dan ook al ouder.
keona schreef:als je te groot voor de pony word kunnen jullie er altijd nog mee gaan mennen.ik heb een leuke 1,5jr pony te koop wat een b gaat worden zou het heel goed gaan doen in de koets
suusiesu schreef:keona schreef:als je te groot voor de pony word kunnen jullie er altijd nog mee gaan mennen.ik heb een leuke 1,5jr pony te koop wat een b gaat worden zou het heel goed gaan doen in de koets
met mennen heb ik 0,0 ervaring! het lijkt me heel leuk maar geen idee hoe dit aan te leren etc. Dan zou de pony dit al moeten kunnen of ik zou hulp moeten vinden(A)
capopjekop schreef:Ik zou zelf niet kleiner gaan dan een c pony, althans als je wilt gaan rijden. Ik ben zelf iets groter dan jou (1,70) en ik rijd op mijn c pony van 136. Dat gaat nog goed, maar als ze kleiner was geweest dan zou ik er niet meer opstappen.