in dubio wel of niet met de trailer op pad...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

aliealie

in dubio wel of niet met de trailer op pad...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 15:46

Sinds kort rij ik wedstrijden en train ik ook fanatieker dan dat ik ooit heb gedaan dus eigenlijk na een week niet rijden brandt het me al wel weer een beetje in.

Feit is wel dat ik met echt gladde wegen niet met de trailer op pad ga.

Afijn nu zijn de wegen wel weer redelijk goed begaanbaar, maar ons eigen erf, manege terreinen en kleine weggetjes vaak nog niet. wat inhoud dat ook het in- en uitladen nog wel wat glibberig is.

Gaan jullie wel of niet met je trailer eropuit? Ik sta zo in dubio of ik het aandurf of niet. Mijn man bood al wel aan om mee te gaan maar..............wat doen jullie bokkers?

Franciska15

Re: in dubio wel of niet met de trailer op pad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 15:49

Zoals het nu is ga ik gewoon, niks aan de hand! Als de wegen schoon zijn ga ik wel, iets glad.. tsjah erg voorzichtig rijden!
Maar als het echt sneeuwt en de wegen niet schoon zijn, ga ik zeker niet!

Figaro

Doorgaande wegen zijn wel goed te doen nu. Maar als je niet zeker weet of je plaats van bestemming ook goed begaanbaar is zou ik niet gaan :n
Met de trailer heb je dan een probleem net als met in- en uitladen. Voor je eigen erf ben je zelf verantwoordelijk, die kun je zelf strooien.

Splinter

als het glad is of kan zijn op wegen waar ik overheen moet ga ik niet :n
Waarom het risico nemen voor die paar weken/ misschien maandjes per jaar!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 15:50

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 15:55

ja dat topic had ik ook al in gereageerd, maar het wordt nu een beetje zo'n twijfelgeval en overal om me heen zie ik trailers rijden.................... :+ dan begin ik me dus al af te vragen of het aan mezelf ligt.......... :+

delerium

Re: in dubio wel of niet met de trailer op pad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 18:37

In het genoemde topic wordt er toch vrij duidelijk en open gereageerd. Het lijkt me het handigst daar de discussie voort te zetten. Daarom hier nu een slotje.