Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dees schreef:Een goede zweetdeken heeft trouwens als eigenschap dat het het vocht van je paard afdrijft: het paard staat dan lekker droog en de zweetdeken heeft alle vocht bovenop aan de buitenkant liggen.
Fairytail schreef:Vorige keer heeft mijn paard helemaal niet gezweet op de trailler maar je zult net zien dat het dit maal wel gebeurd nu het ook nog eens kouder is. En aangezien ik helemaal geen dekens heb vraag ik het eerst voordat ik wat aanschaf.
Marije_jiplover schreef:Als ze normaal niet onder een deken staat, zou ik haar op de trailer niet onder een deken gaan zetten, zelfs geen zweetdeken.
Als ze zweet, heeft ze het warm. Dan zou je hooguit bij aankomst op het bezwete paard een zweetdeken kunnen leggen.
Ik doe altijd een dunnere jas aan op de trailer, dan waar hij normaal mee staat. Zonder deken zou ik dus niet ineens een deken erbij op gaan leggen.
hagelslag schreef:de andere 3 gaan zonder deken tenzij het vies weer is(regen) dan heb ik ze liever met een zweetdeken en dan het zeiltje er niet voor zodat hun warme lucht gewoon wegkan.