Hallo, Ik ben al een tijdje erg veel aan het springen, omdat ik alleen een weiland tot mijn beschikking heb, zijn er dus geen springmatrialen. ik heb zolang mogelijk geprobeerd met de matrialen die er zijn maar sommige zijn een beetje gevaarlijk waardoor ik ze liever niet wil gebruiken. Hebben jullie misschien een tip om goedkope maar toch goede springmatrialen uit tehalen?
Ik zou ook op marktplaats kijken voor tweedehands staanders. Kost een keer wat, maar dan heb je er nog jaren plezier van!
EsratJ
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-10 20:26
er zijn er wel maar die zijn toch wel erg duur, omdat het niet mijn eigen pony is wil ik er niet teveel aan uit geven hooguit 50 euro ofzo
flappaashaas
Geplaatst: 12-11-10 20:30
EsratJ schreef:
er zijn er wel maar die zijn toch wel erg duur, omdat het niet mijn eigen pony is wil ik er niet teveel aan uit geven hooguit 50 euro ofzo
Daar zal je niet echt iets voor vinden wat veilig is..... Cavaletti's dan?
justhorseoud
Geplaatst: 12-11-10 20:32
Opzich moeten ze niet duur zijn sprngbalken ongeschilderd heb je al voor 7,50 NIEUW staanders zou je misschien 2 kunnen krijgen voor 20 euro
Moet je even een advertentie zetten op marktplaats en uitleggen waarvoor je het wil en waarom je niet veel kan betalen vast wel mensen die zeggen oh nou als we haar er blij mee kunnen maken
Linsey_X
Geplaatst: 12-11-10 20:57
caveltti's met van die blokken kan je toch zelfmaken? zoals dit:
Kan je recht zetten schuin zetten en ondersteboven leggen heb je al 3 hoogtes.