Ik heb mijn paardje nog nooit op een trailer gekregen, heb er al mensen bij gehad die uren met haar bezig zijn geweest zonder resultaat.
Echter doet ze in de stal ook nooit haar hoofd door het luikje, ze kan soms uit het niets schrikken en gooit dan haar hoofd omhoog waardoor ze hem soms flink stoot.
Nu moest ze laatst door een wat smallere doorgang van de stal en dit vond ze ook verschrikkelijk. ik heb uiteindelijk de pony van me nichtje eerst laten gaan en toen liep ze er zelf achteraan. Echter heeft ze hier later ook weer haar hoofd gestoten. Ze staat dan te kijken en te blazen en ineens uit het niets gooit ze haar hoofd omhoog en dan gaat het mis.
Nu hebben we haar al tussen van alles door laten lopen, gewoon in de bak en dit maakt geen drol uit. alleen zodra het echt een doorgang is wil ze niet.
En om haar nu elke keer maar door die diirgang te vragen is niet echt een optie ik heb de laatste keer helaas de DA haar oog moeten laten hechten :'(
Ik zou haar graag een keer meenemen naar het strand ofzo. maar ik kan haar dus niet meenemen en ik vermoed dat dit met alles samenhangt.
weten jullie wat ik eraan kan doen in ieder geval dat ze stopt met dat gegooi met haar hoofd