Is Agradi alleen een online shop of ook een winkel waar je heen kunt om de spullen in het echt te zien en te kopen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Roweentje89 schreef:Ik wilde een riem voor de hond bestellen, maar toen gaf dat ding aan dat je pas vanaf 30 euro kan bestellen via internet. En om even naar 's Hertogenbosch te rijden is ook veel te ver. Jammer eigenlijk.
JoyCiej007 schreef:Volgens mij is die winkel er idd niet meer; mij werd ook een tijdje geleden aan de tel. verteld door een medewerkster van Agradi dat ze geen winkel (meer) hebben.
Trouwens betaal je geen verzendkosten meer!
En idd er geld wel een min. orderbedrag van €30,= maar dat heb je zo bij elkaar; ik wacht altijd af tot dat ik meer dingen nodig heb, en anders heb ik altijd nog wel een paar himalaya likstenen nodig, wat prikpaaltjes en /of wat stroomdraad. En ik vraag meestal ook nog wat vriendinnen of die nog wat willen bestellen, ookal zit ik zelf al over de min. €30,= ; als zij wat kleins willen kan het dan gewoon met mijn bestelling mee.
Heb overigens alleen maar goede ervaringen met Agradi, heb daar nu al wel een stuk of 5 x besteld.