Agradi alleen online?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tokedri

Agradi alleen online?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 22:23

Geen idee waar ik dit moet plaatsen :o

Is Agradi alleen een online shop of ook een winkel waar je heen kunt om de spullen in het echt te zien en te kopen?

Sussie85

Re: Agradi alleen online?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:25

In 's Hertogenbosch zit de winkel. Je kunt daar in ieder geval ook spullen afhalen. Adres is te vinden op de website van Agradi.

tokedri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 22:37

Sussie85 schreef:
In 's Hertogenbosch zit de winkel. Je kunt daar in ieder geval ook spullen afhalen. Adres is te vinden op de website van Agradi.

Dank je, ik had geen idee of je daar ook heen kunt en spullen kunt zien.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 23:23

Ik ga er regelmatig naartoe. Je kunt er gewoon naar binnen lopen en daar spullen bekijken en meteen afhalen. Je kunt er alleen niet pinnen omdat het niet echt een winkel is.

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 23:24

Ik wilde een riem voor de hond bestellen, maar toen gaf dat ding aan dat je pas vanaf 30 euro kan bestellen via internet. En om even naar 's Hertogenbosch te rijden is ook veel te ver. Jammer eigenlijk.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 23:52

Roweentje89 schreef:
Ik wilde een riem voor de hond bestellen, maar toen gaf dat ding aan dat je pas vanaf 30 euro kan bestellen via internet. En om even naar 's Hertogenbosch te rijden is ook veel te ver. Jammer eigenlijk.

Heb je niet toevallig nog iets anders nodig? Of je vraagt op stal of er nog iemand iets nodig heeft, heb je ook nog eens gedeelde verzendkosten ;)

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 12:38

De verzendkosten waren er niet stond erbij. Maar ik rij op het moment niet meer en kom ook niet zo op een stal op het moment, dus weet zo niemand die nog iets nodig heeft.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 14:34

Het schijnt dat hun winkel (lees: afhaalpunt) in Den Bosch gesloten is? :\

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 07:06

Hoe kom je daarbij Steentje?
Ik kan er op hun site niks over vinden. Ben er volgens mij een maand geleden voor het laatst geweest nog.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 10:45

Ik meen het te hebben gelezen in een ander topic over Agradi, op Bokt..

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 10:47

Steentje schreef:

Klopt :j

Deesjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:21

is er nergens anders een agradi?

groetjes

eldango

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 15:19

Grit schreef:
Steentje schreef:

Klopt :j

Dat was voor mij ook de reden om daar niets meer te kopen! Woon er best dichtbij. :o

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 15:23

Volgens mij is die winkel er idd niet meer; mij werd ook een tijdje geleden aan de tel. verteld door een medewerkster van Agradi dat ze geen winkel (meer) hebben.
Trouwens betaal je geen verzendkosten meer!

En idd er geld wel een min. orderbedrag van €30,= maar dat heb je zo bij elkaar; ik wacht altijd af tot dat ik meer dingen nodig heb, en anders heb ik altijd nog wel een paar himalaya likstenen nodig, wat prikpaaltjes en /of wat stroomdraad. En ik vraag meestal ook nog wat vriendinnen of die nog wat willen bestellen, ookal zit ik zelf al over de min. €30,= ; als zij wat kleins willen kan het dan gewoon met mijn bestelling mee.

Heb overigens alleen maar goede ervaringen met Agradi, heb daar nu al wel een stuk of 5 x besteld.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 01:24

JoyCiej007 schreef:
Volgens mij is die winkel er idd niet meer; mij werd ook een tijdje geleden aan de tel. verteld door een medewerkster van Agradi dat ze geen winkel (meer) hebben.
Trouwens betaal je geen verzendkosten meer!

En idd er geld wel een min. orderbedrag van €30,= maar dat heb je zo bij elkaar; ik wacht altijd af tot dat ik meer dingen nodig heb, en anders heb ik altijd nog wel een paar himalaya likstenen nodig, wat prikpaaltjes en /of wat stroomdraad. En ik vraag meestal ook nog wat vriendinnen of die nog wat willen bestellen, ookal zit ik zelf al over de min. €30,= ; als zij wat kleins willen kan het dan gewoon met mijn bestelling mee.

Heb overigens alleen maar goede ervaringen met Agradi, heb daar nu al wel een stuk of 5 x besteld.

Was t niet 25 euro?
Die melding kreeg ik tenminste begin dit jaar, en vorige maand heb ik nog voor 28 euro een rijbroek besteld...?
Niet dat t heel veel uit maakt... xD

Maar aan die 25/30 euro kom je idd best snel :)
Heb alleen de laatste keer gehad dat ik na ruim een week nog niks ontvangen had, terwijl de levertijd 5 werkdagen was, maar dat bleek te komen doordat de order nog niet behandeld was (had besteld toen vanalles in de uitverkoop was, dus ze zullen t wel druk gehad hebben). Had een week na de bestelling een bevestiging gekregen via mn mail dat de order behandeld was en iets van 2 dagen later was mn broek er dan ook :)
En er zit ook zo'n formulier bij, dus als t niet goed is oid kan je het altijd retouneren en evt ruilen :)

reiziger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 13:26

Dat je er niet meer naar toe kan heeft te maken met het bestemmingsplan, ze hebben geen vergunning om een winkel te zijn, ze zijn een verzendhuis.
Blijkbaar zijn de regels strenger geworden, want tot een paar maanden terug ging ik er ook vaak wat halen, maar nu kan dat dus niet meer.
Verzenden is gratis op dit moment vanaf 30 euro. Ik bestel er heel vaak ;)