Ik ben gevraagd om een 8 jarig paard te rijden en zeer waarschijnlijk in 2011 uit te brengen in de springsport. Harstikke leuk allemaal, erg leuk paard wat super kan springen. Ze hebben er al best wat ruiters op gehad, maar niemand die het lef had om er echt mee door te gaan en te gaan springen. Paard heeft nogal een karakter en staakte erg veel (gemeen bokken, omhoog komen). Ik heb er nu 4 keer opgezeten en het gaat eigenlijk best goed. De eigenaar wil er dus wel mee door gaan. De bedoeling is dat ik het paard +/- 3 keer per week ga rijden. Straks beginnen met oefenparcoursjes/misschien wat lessen (paard is op het moment in erg slechte conditie en moet eerst weer opgepakt worden) en in 2011 dus uitbrengen.
Paard blijft daar aan huis staan, ik moet er wel steeds met de auto heen (kwartiertje rijden, 10 kilometer). Eigenaar betaalt startkaart, lessen en inschrijfgeld.
Maar nou wil hij dus weten wat ik ervoor wil hebben.. En ik heb echt geen flauw idee! Ik wil er niet rijk van worden oid, maarja naast benzine steek je er natuurlijk wel tijd en moeite in. Het is ook niet zo dat ik hoog gereden heb ofzo (M1 dr en B spr/sgw), maar dit is een paard waar het mee klikt of niet. En volgens mij klikt het wel, want ze begint echt al haar best te doen en staakt al bijna niet meer.
Dus ben benieuwd waar jullie aan denken!
Weet dat hier al wel wat topics over zijn, maar niet met deze situatie
Dat is ongeveer het 10 voudige als waar ik aan zat te denken haha! Ik ga hem ook maar 3 keer pw rijden he, geen 5 keer!