Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Karreman schreef:Ifor Williams rijd als een vorst.
Bij de goedkopere (=oudere) Westfalia's heb je grote kans dat de draagarmen aangetast zijn door roest en vocht van binnen uit of er zitten/barsten scheuren in..Let hier goed op!!!
De vering van Ifor Williams is onverwoestbaar , het eigen gewicht is ongeveer gelijk aan dat van westfalia. Daarentegen heeft een Ifor een bruto laadvermogen van 2400 kg en dus een groter laadvermogen!!
Een dealer is meestal niet onafhankelijk en zal voor eigen parochie prediken.
Karreman schreef:Geachte ikke,
De trailers in uw linken naar de adv op mp zijn allemaal 2 tons uitvoeringen en daar is op zich niks mis mee , ik wijs er alleen op dat de draagarmen van de westfalia's een punt van aandacht zijn bij het kopen!! Ook u weet dat. U hebt een mening en ik heb ook een mening en ik merk te vaak op dit forum dat u denk alle wijsheid in pacht te hebben. Tuurlijkzijn er oude westfalia's die nog klokgaaf zijn maar nogmaals dat zijn ze lang niet allemaal. En ik ben nu eenmaal een Ifor Williams fan en zet daarom mijn mening in dit topic.
felicity schreef:Hotra staat nu niet echt bekend als een goede kwalitief goede trailer.
Met mijn zoektocht naar een geschikte trailer ben ik heel hard voorbij Hotra en X-trail gelopen.
Ik ben uiteindelijk voor een Blomert gaan. En ben daar echt super tevreden over.
felicity schreef:Ik vind Hotra erg slecht afgewerkt.
De bouten beginnen al snel te roesten. En ze rotten weg waar je bij staat. Gebruik de zoekfunctie eens om gebruikerservaringen te lezen.
Blomert is van veel betere kwaliteit als de Hotra.
zodiacje schreef:over trailers weet ik niet heel veel hoor maar als je het hebt over comfortabel voor paarden is het dan niet mogelijk voor je om een klein vrachtwagentje aan te schaffen? Groot voordeel is dat de paarden daar haaks in staan wat kennelijk veel comfortabeler voor ze is. Daarnaast schud het ook een heel stuk minder.
Succes met de zoektocht!!
. Maar voor 3000 euro is het dus onmogelijk om iets deftig te vinden, die veilig is en ook betrouwbaar om een 200 km te rijden... Ik mag het niet gedroomd hebben dat je pech hebt onderweg met 2 paarden. Ik veronderstel dat 5000 euro toch het ABSOLUTE minimum is voor een betrouwbaar camionetje?