Bont paardje in de problemen bij Vlieghuis

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tov

Bont paardje in de problemen bij Vlieghuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-10 23:05

Vandaag waren mijn man en ik aan het wandelen in de buurt van het dorpje Vlieghuis bij Coevorden. We wandelden een route van On track, en kwamen daarbij langs een weide met wat koeien een pony en een jong bont paardje. Dit dier had een rol prikkeldraad achter zich aan slepen waarvan het uiteinde strak om het achterbeen gewikkeld zat. Het zag er akelig uit. We hebben samen geprobeerd om het dier te helpen, maar het was angstig en we waren bang dat als we dichterbij kwamen, ze zou gaan rennen en er nog meer beschadigd zou raken. Toen hebben we bij het eerstvolgende huis aangebeld in een nabijgelegen gehuchtje en gelukkig wisten die mensen van wie het dier was.Daarna hebben we onze route vervolgd. Nu, thuisgekomen, ben ik eigenlijk zo benieuwd hoe het is afgelopen met het dier. Heeft misschien iemand hier iets over gehoord?

Iris82

Re: Bont paardje in de problemen bij Vlieghuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 23:13

Bah wat een rotgezicht moet dat zijn geweest.
Jammer dat het dier zich niet liet helpen al vraag ik me af of je het wel los gekregen had. (niet ten nadele van jou hoor, ik had het ook geprobeerd!!) Ik hoop dat er mensen zijn die het betreffende dier kennen.