hallo ik zag op marktplaats een leuk en goedkoop ponyzadel. Ik heb mijn twijfels als ik al die berichten op marktplaatsoplichting.nl lees. Heeft iemand ervaring?
friesiszwart
Je kan altijd en overal 2de hands zadels kopen. Maar ik wil je als tip geven dat je een soort van contract opstelt waarin staat, dat bij niet passen van het zadel, je het binnen .. dagen terug kan brengen en je geld terug kan krijgen.
Dan heb jij nog alle mogelijkheid om te kijken, passen en meten of het past je paard. Ieder merk is weer iets anders en zo is het ook met boommaten. Geen 1 zadel is precies het zelfde.
waar heb je twijfels over? Als je op zeker wilt spelen moet je pony meenemen en zadel gaan passen, zadel ter plekke checken op breuk en als het past afrekenen en inladen. Opsturen zou ook kunnen maar wat als zadel kapot blijkt of niet past?
Olga64
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-10 19:56
bedankt voor jullie adviezen. De man die het wilde verkopen stond genoemd als onbetrouwbaar op http://www.marktplaatsoplichting.nl. Gelukkig heb ik het niet gedaan. Fijn dat ik daar eerst gekeken heb. groetjes
Heel goed. En in het vervolg, (Ook al staat die gene goed aangeschreven) Vragen of je het zadel mag passen, evt tegen borg, en bij niet passend, weer terug kan brengen