Manege 20 Jaar => ideeën gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovebinache

Manege 20 Jaar => ideeën gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-10 18:18

ik heb absoluut geen flmauw idee of het hier goedstaat :s

Wel dan, nu
De Manege waar mijn paardje gestald staat wordt volgend jaar in mei 20 jaar.
De eigenaars hebben altijd heel veel voor ons 'eigenaars' gedaan, zeker met de drukte van bijhorende manege.
We zijn met een hele grote groep eigenaars die elkaar door dik en dun steunen, en we hadden een idee als cadeau voor de verjaardag van de stal.
We wilden de manege helemaal opknappen, dat gaat van stallen ontsmetten en vernissen tot alle manegepony's eens goed in het sop zetten en leuke foto's aan de muur hangen.
We hebben nu al 120€ ingezameld met allereli spulletjes te bakken en te verkopen.
Maar dat is natuurlijk nog niet genoeg geld.
Hebben jullie ideetjes om geld in te zamelen ?

x, LoveBinache

(ideeën die we al hebben:
carwash
horsewash
slobber + chocolademelk verkopen (pakket paard-ruiter) )

Melissa_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 11:29

een paar leuke tips ;)

lege flessen ophalen,

oude spullen wat je niet meer gebruikt verkopen op rommelmarkt
marktplaats bokt enz.

zelf een rommelmarkt organiseren met uitleg waar het geld heen gaat. ( paar tafels kleden voor op de grond) houden waar de gasten eventueel een paar rondjes te paard voor 1,50 kunnen ( ruiter er zelf naast lopen en paard aan een touwtje)

misschien cakejes verkopen ?

groetjes en succes +:)+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Re: Manege 20 Jaar => ideeën gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 11:38

Is het niet leuk om er een reunie bij te doen? Onze manege bestond 2 jaar geleden 20 jaar (geloof ik) en toen hebben een aantal mensen overal op internet naar ruiters gezocht die daar ooit gereden hebben en iedereen kwam weer samen toen. Er werden foto's van vroeger bekeken en filmpjes en herinneringen opgehaald. Er was een BBQ etc. Was heel erg leuk om mensen van 10 jaar geleden weer te zien.

Of is dat niet haalbaar?

kamoesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 21:32

show geven met de paarden en entree vragen? Cakjes bakken en verkopen vind ik ook een goed idee. Sponsoren van de manege benaderen of nieuwe aantrekken? Inzamelingsaktie onder de leden? Clubwedstrijdje met startgeld voor het goede doel? Leuk idee trouwens en Succes!