Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nolanlover schreef:Dan zou ik even contact opnemen met het Newforest stamboek.
Maar hoe weet je zeker dat het nummer klopt, heb je dat laten controleren door een DA?
BlackLuca schreef:Ik heb het nog niet laten checken door een DA, maar da ga ik wel doen. De vorige eigenaresse zei dat ze wat foutjes hadden gemaakt bij het maken van het papoort.
Maar als het paspoort nummer wel klopt en ze hebben wel op de weet ik veel wat voor manier, wat dan?
Het is geen volbloed New Forest, maar ik weet het eigenlijk allemaal even niet meer...
BlackLuca schreef:Nee heb alleen een pasoort van 'r, maar kan je DNA laten checken om erachter te komen wat voor ras het is of iets dergelijks?
nolanlover schreef:Kijk, kleine dingetjes hou je altijd wel, zo staat in mijn paspoort nog dat mijn ruin een hengst is. Maar dat doet er verder niet toe voor wedstrijden.
aangezien ze als hengst geboren worden. Kurby schreef:nolanlover schreef:Kijk, kleine dingetjes hou je altijd wel, zo staat in mijn paspoort nog dat mijn ruin een hengst is. Maar dat doet er verder niet toe voor wedstrijden.
dat staat bij alle ruinen in het paspoortaangezien ze als hengst geboren worden.
@TS
ik zou zeker contact opnemen met de instantie die het paspoort heeft afgegeven en daar eens navraag doen. het is heel apart dat er vermeldt staat dat het om een jaarling zou gaan.