Wie is er bestellingen gedaan bij Rachelleke/horselife-shop?

Moderators: Apple, Nicole288, C_arola, Coby, Dyonne, Pistasche

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Kosta

Wie is er bestellingen gedaan bij Rachelleke/horselife-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 22:02

Ik ben op zoek naar mensen die ook bestellingen gedaan hebben bij Rachelleke en deze niet ontvangen hebben.

Zij prees op bokt de website horslife-shop aan, alsof zij daar een keer had besteld en dat was zo goed gegaan en voordelig.

Nu heeft het moderatorteam echter sterke aanwijzingen dat zij op Bokt niet is wie zij zei te zijn. Daarom heeft het moderatorteam haar account per direct geband.

Er zijn sterke aanwijzingen dat zij in het echt Hissie de Jager zou heten en samen met haar man is zij het brein achter vele oplichtingszaken.

Ik had zelf dus ook een bestelling geplaatst en nu wil ik graag weten of er meer mede-bokkers zijn die dit hebben gedaan.

Misschien kunnen we dan gezamelijk aangifte doen of zoiets.

Moderatoropmerking:
Omdat er enkel verdenkingen zijn en geen uitspraak van een rechter, is de tekst aangepast van beweringen naar verdenkingen.
Dit topic blijft gesloten, om te voorkomen dat het vol loopt met veronderstellingen en beweringen waar wij als moderatorteam niet achter kunnen staan.
Omdat de bestellingen en verkoop van deze zaak niet direct via Bokt gegaan zijn, kunnen wij niet bemiddelen zoals gebeurt bij topics op EA.
Wij adviseren gedupeerden aangifte te doen bij de politie.
Middels dit topic, kunnen jullie wellicht je krachten bundelen en via PM elkaar hiervan op de hoogte brengen.
Marije.
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 14-09-10 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tekst aangepast en opmerking toegevoegd.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 15:35

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten