Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cissy schreef:misschien heeft hij gewoon meer ruimte nodig in de trailer en wil hij niet tussen schotten. Verder denk ik dat hij gewoon zn middelvinger naar je opsteekt want voorheen ging het wel gewoon goed.
Ik zou het schot weer weghalen of opzij zetten en met een stang van een 1,5 paards trailer vastzetten, dan heeft hij meer ruimte om om te stappen.
wendy1987 schreef:Maar nadat je hem dus op zijn kop gaf liep die er zonder problemen op? En als die dan gewoon blijft staan zonder er gelijk uit te willen, klinkt het heel erg als mijn 3 jarige die dat ook een tijdje heeft gedaan! Paar keer licht tikje gegeven met de zweep, anders wou mevrouw niet. Nu loopt ze er zonder problemen los in! Dus zo lijkt het erg alsof die aan het uitproberen is. Vooral als je uit kan sluiten dat er iets gebeurd is op de trailer toen. Loopt die er nog wel op als die samen met ander de trailer op moet ?
wendy1987 schreef:Hmm.. Dan weet ik het niet zo goed. Ik ben alleen bekend met het feit dat die van ons ook een tijdje niet deed laaien, terwijl dit daarvoor goed ging. We waren ineens ongeveer 3 kwartier bezig. Na 3 x een heel licht tikje, echt net tegen der achterbenen, liep ze er zo in en was het over. Dat was een machtsstrijd zeg maar. Maar dit zou dus ook wel te maken kunnen hebben met een ervaring tijdens die keer dat die samen stond.
doom schreef:Gezien mijn paard in een binnenstal staat kan ik hem helaas niet zo parkeren, wel goed idee!!
Iedereen op stal zegt ook dat hij me in de maling neemt, ik ff flink moet doorzetten en het van zelf wel weer goed komt.. Het is alleen zo waardeloos!