Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MarcoBorsato schreef:Brokjes in de trailer gooien lijkt mij nou niet een geweldige manier van laden...
Normaal gesproken krijgt hij geen brok dus voor hem is zoiets helemaal te wauw. 
Amaretto27 schreef:Eeh eerst maar even beginnen met oefenen van het trailerladen misschien? Wel zo handig en eerlijk tegenover het paard. Een paard moet je niet naar binnen hoeven te lokken met biks
. Sindsdien is het stro uit onze trailer en dat gaat prima. Moet wel zeggen dat wanneer ik een paard had dat op de trailer plast ik er wellicht iets absorberends in zou leggen ivm gladheid. Mest is geen probleem, dat veeg ik er zo uit.
Het enige knelpuntje is dat wanneer de achterstang al vastgemaakt is zijn hoofd nog omlaag is. Gelukkig zijn trailers op warmbloeden berekend. Dus mijn ijsje heeft net genoeg plek om wanneer de brokjes op zijn zijn hoofd op te tillen

En veulens zal hij ook nooit krijgen, het is een ruin 
Nog even wat moed verzamelen en dan zal ik ze bellen, nou nog bedenken hoe ik het ga brengen