vraagje aan de studenten @ bokt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bay

Berichten: 243
Geregistreerd: 14-02-10
Woonplaats: Zuid Holland

Re: vraagje aan de studenten @ bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:07

Haha zie het nu pas!! Ik ben benieuwd of de TS toch een paard heeft gekocht... :P

essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Re: vraagje aan de studenten @ bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:12

Haha jeetje ja inderdaad :') Helemaal niet gezien :P

marijkiiii

Berichten: 1026
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:16

Ik heb een paard en mn ouders betalen ervoor. Ik rijd gewoon elke dag, als je het met alleen in het weekend werken kunt betalen is het zeker haalbaar.

Als je veel tentamens hebt moet je er wel rekening mee houden dat je niet elke dag tijd hebt om te rijden, ook op de middelbare. Hangt er een beetje vanaf hoe makkelijk het je afgaat op school ;)

Seltje

Berichten: 3306
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:17

Ik heb 5 jaar lang gestudeerd, weekendwerk gedaan om mijn paard te financieren en mijn paard onderhouden. Ik studeerde in Antwerpen, paarden staan thuis en ik pendelde over en weer. Ik was wel geen perfecte student, ik was vaker aan het werken of met de paarden bezig, dan dat ik in de les zat. Maar ik ben wel heel vlot door mijn examens gegaan zonder herexamens waardoor ik in de zomer wat extra kon bijverdienen door te werken.

Nu werk ik voltijds en zou graag terug gaan studeren, want toen had ik veel meer tijd voor alles dan dat ik nu heb.

Anoniem

Re: vraagje aan de studenten @ bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:56

Wou net zeggen... Dit topic is 4 jaar oud. Ik studeer ondertussen zelf al _O-
En nee heb geen paard gekocht.

saarie

Berichten: 2148
Geregistreerd: 22-02-08
Woonplaats: Den Haag

Re: vraagje aan de studenten @ bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 17:46

Wauw, dat dit topic ineens komt bovendrijven! Toch leuk als terugblik :D Mijn situatie is uiteindelijk nogal veranderd. Andere vriend, ander huis, over twee weken eindelijk mijn masterdiploma en inmiddels alweer ruim een jaar trotse eigenaar van een fantastisch paard!