Moderators: Dyonne, Pistasche, Nicole288, Apple, C_arola, Coby
Skessa_ schreef:Ze zegt dat ie op zn gemak eruit loopt en ook dat ie niet in paniek raakt.
Als je m dan eerst vastzet en hij snapt dat ie niet weg kan, dan kan je toch die stang vastmaken?
Ik zet overigens altijd eerst mn paard vast en daarna doe ik de stang vast :S
ccathalijne schreef:Als je hem voert voorin de trailer, emmertje biks ofzo, daar zou hij toch wel voor willen blijven staan? En tijdens het voeren de klep dicht doen...? Wel lastig, succes!
ccathalijne schreef:Skessa_ schreef:Ze zegt dat ie op zn gemak eruit loopt en ook dat ie niet in paniek raakt.
Als je m dan eerst vastzet en hij snapt dat ie niet weg kan, dan kan je toch die stang vastmaken?
Ik zet overigens altijd eerst mn paard vast en daarna doe ik de stang vast :S
Dat is erg gevaarlijk, ze kunnen erg in paniek raken! En van het trekken kan het touw iets losser geraken en wanneer het paard dan een klein stukje uit de trailer komt kan hij langs de klep glijden. Volgens mij is het allerbelangrijkste dat je moet weten bij trailer-laden toch wel dat je je paard niet vastzet totdat de stang dichtzit......... Tenminste dit is mij altijd verteld.
Skessa_ schreef:Hoe doe je dat dan als je alleen bent? Je paard er op zetten, m los laten staan en dan op je gemakje naar achter lopen om de stang vast te doen en dan pas vast zetten?
Dan is je paard er volgens mij al 10 x uitgelopen.
Skessa_ schreef:Hoe doe je dat dan als je alleen bent? Je paard er op zetten, m los laten staan en dan op je gemakje naar achter lopen om de stang vast te doen en dan pas vast zetten?
Dan is je paard er volgens mij al 10 x uitgelopen.
Tum_Surr_Hvj schreef:De klep meteen dichtdoen is geen optie, want hij loopt alsnog door, en dan word t levensgevaarlijk. We kunnen jammer genoeg niet de stang al aan een kant dichtdoen...
We hebben al profesionele hulp erbij gehad, maar dit hielp na een tijdje ook al niet meer.
En ja, veel oefenen, we zijn al zowat een jaar met hem bezig...
Gebruikers op dit forum: _ChaiLatte, Eknimcaya, GoogleAdsense, vikawiek en 5 bezoekers