Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat heb ik straks ook met mijn VW GolfSappos schreef:Een beetje 1,5 paards trailer weegt zo'n 1400 kg dus met een Touran zit je zeker prima! Ik weet niet wat de Touran zelf weegt maar mocht dit méér zijn dat de totale massa (laadvermogen + ledig vermogen) van de trailer en het totaal van trailer en auto ónder de 3500 kg zitten mag je gewoon zonder E rijdenDat heb ik straks ook met mijn VW Golf
Golf is 1261 kg leeg (mag 1400 kg trekken). Als ik dan een trailer koop van óf 1250 of minder óf de trailer terug laat keuren tot de 1250 dan mag ik met een totaal gewicht van 2400-2500 kg met dit geheel zonder E-rijbewijs rijden
) en zou onze auto met gemak een trailer mogen trekken.
. Ik weet echt helemaal niks over auto's. Ze heeft dus BE. Sappos schreef:Ledig is de auto 1261, rijklaar 1361 en de toegestande maximale massa is 1860 kilo...Duss met een trailer van 1250 kg (laat hem terug keuren) zit ik goed
edit ja ik probeer ook onder die regel uit te komen zodat ik een eigen trailer kan kopen