Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Na een jaar was ze helemaal bijgegroeid en een prachtige dame geworden die met gemak een eerste premie op de keuring binnensleepte
)bon24 schreef:Oke heel fijn allemaal deze antwoorden! het probleem is dus,
ben 2 keer particulier geweest en het klikte goed bij beide paarden, de 1e werd afgekeurd aan zijn voorbeen, hij had hoefkatrol en die vrouw wist dat,
de 2e was ook niet goed aan zijn voorbeen die had een scheef been en een scheve hoef,
bij alle anderen war ik keek, zag ik meteen al dat ze iets hadden terwijl ik toch in een normale prijsklasse zit, tot 3000 euro,
groetjes
)bon24 schreef:lees jij wel goed cissy?
ik kwam daar en de hoef was scheef, dit heb ik zelf ook gezien en het hoefatrol ook, maar aan de telefoon vraag je of ze afwijkingen hebben, ja dat is erg vervelend en die hoefkatrol was neit te zien op het harde pas na keuring,
ik doe zelf een paardenopleiding dus verstand is er wel;)

bon24 schreef:Cissy, op de fotos die ik kreeg zag ik het niet, in eerste stantie zag ik het ook neit toen ik daar was totdat ik een beetje begon te observeren, hier prikken daar duwen , toen kwam k bij het been en dacht ik jeetje kijk ik nou verkeerd, ik kon me niet voorstellen dat die vrouw dat zelf niet wist maargoed!