onderhoud polyester trailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

metternich

onderhoud polyester trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 20:34

Ik heb een hele fijne 2 paards vol polyeser westfalia trailer.
Ik heb hem 3 jaar en er zit inmiddels een nieuwe bodem en laadklep op.
Het polyester is aardig aan het verweren, de trailer is 23 jaar oud dus dat mag best.
Nou zou ik hem graag weer een beetje aantoonbaar willen maken, wasbeurt alleen helpt niet meer.
Weet iemand hoe ik dat het beste zou kunnen doen. Ik heb verschillende dingen gelezen over primer eerst, dan lakken maar het verschilt nogal.
De trailer is wit (gebroken wit) en veel wil ik niet van de kleur afwijken dus dat is makkelijk, hoop ik
Iemand ervaring of tips??

Andy6011

Re: onderhoud polyester trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 23:45

ik denk dat wij dezelde trailer hebben, gebroken wit of roomwit. Wij hebben de trailer eerste gepollijst met commandant 4, na verloop van jaren hebben we de trailer geschuurd met heeel fijn waterschuurpapier en gelakt met bootverf ( 2 lagen) daarna weer gepolijst en ziet er weer uit als nieuw. Btw wat voor vloer heb je er nu ingelegd of laten leggen?

Karreman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 17:38

metternich schreef:
Ik heb een hele fijne 2 paards vol polyeser westfalia trailer.
Ik heb hem 3 jaar en er zit inmiddels een nieuwe bodem en laadklep op.
Het polyester is aardig aan het verweren, de trailer is 23 jaar oud dus dat mag best.
Nou zou ik hem graag weer een beetje aantoonbaar willen maken, wasbeurt alleen helpt niet meer.
Weet iemand hoe ik dat het beste zou kunnen doen. Ik heb verschillende dingen gelezen over primer eerst, dan lakken maar het verschilt nogal.
De trailer is wit (gebroken wit) en veel wil ik niet van de kleur afwijken dus dat is makkelijk, hoop ik
Iemand ervaring of tips??

Ik heb deze zomer mijn polyester trailer handmatig gepoetst met bootcleaner, een vloeibaar poetsmiddel waarvan ik het merk even niet kan bedenken. Hij was dof en er hadden reclamestickers op gezeten.
Wel een paar uurtjes werk maar weer als nieuw!!!!!!