Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
binkyl0ver schreef:Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje :
Mijn pony staat te koop.
Nu komen er morgen en overmorgen mensen kijken.
Stel als iemand hem nu op proef wilt, hoe doe ik dit dan met betalen en paspoort?
Wat zouden jullie voor afspraken maken?
Alvast bedankt,
Deborah

rapido schreef:Ik heb mijn paard niet op proef mee gegeven hoe aardig de mensen ook zijn. Ik vind het niet eerlijk t.o het paard en stressvol als het na een maand weer terug zou moeten omdat het niet klikt.
Weg=Weg
amigootje schreef:rapido schreef:Ik heb mijn paard niet op proef mee gegeven hoe aardig de mensen ook zijn. Ik vind het niet eerlijk t.o het paard en stressvol als het na een maand weer terug zou moeten omdat het niet klikt.
Weg=Weg
Maar stel het blijkt echt niet te klikken met het paard, dan zal de koper het huidige paard weer verkopen, net zo stressvol, en als oud- eigenaar ken je je eigen paard het beste, en kan dan zelf als nog een goed plekje voor hem zoeken..
m_ss schreef:aan de ene kant snap ik wat mensen hier boven bedoelen met hun bezwaren. o.a.' je weet nooit hoe je je pony terugkrijgt'
maar de opmerking die mij dan te binnen schiet: wil je dan je pony wel aan deze mensen verkopen? als je de mensen voor 2 weken al niet kan vertrouwen: hoe zit dat dan voor de rest van zijn ponyleven..