Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
juval schreef:je klinkt niet erg enthousiast.
tja, 100 euro per maand voor 4 keer in de week rijden.. t is maar net wat je er voor over hebt.
) en wil het eigenlijk wel, een paardje meer van mezelf zonder dat er beginners op zitten te hobbelen, maar dan heb ik het gevoel dat ik men lievelingspaard in de steek ga laten...cissy schreef:gelukkig kent het paard niet het principe 'in de steek laten' dat is een menselijk ding en een paard is geen mens. Ik zou me niet schuldig voelen en gewoon doen wat ik het leukste zou vinden. Zeker omdat die andere ook gewoon maar een verzorgpaard is en ook gewoon een eigenaar heeft die er voor zorgt en meerdere mensen die er op rijden.

danamuts schreef:cissy schreef:gelukkig kent het paard niet het principe 'in de steek laten' dat is een menselijk ding en een paard is geen mens. Ik zou me niet schuldig voelen en gewoon doen wat ik het leukste zou vinden. Zeker omdat die andere ook gewoon maar een verzorgpaard is en ook gewoon een eigenaar heeft die er voor zorgt en meerdere mensen die er op rijden.
haha, dan nodig ik je van harte uit mee te gaan naar mijn oude verzorgpaard. als ik een weekje op vakantie was geweest, dan keek hij mij de eerste paar dagen echt niet aan. Hij draaide gewoon om in de wei, terwijl hij normaal als eerste bij het hek staat. En ja, dit deed hij echt wanneer ik weg was geweest, dus ik denk dat ze het wel snapppen!
)
dan gaan we nog eerst enkele jaren ervaringen opdoen en dan zien we wel waar we staan
danamuts schreef:cissy schreef:gelukkig kent het paard niet het principe 'in de steek laten' dat is een menselijk ding en een paard is geen mens. Ik zou me niet schuldig voelen en gewoon doen wat ik het leukste zou vinden. Zeker omdat die andere ook gewoon maar een verzorgpaard is en ook gewoon een eigenaar heeft die er voor zorgt en meerdere mensen die er op rijden.
haha, dan nodig ik je van harte uit mee te gaan naar mijn oude verzorgpaard. als ik een weekje op vakantie was geweest, dan keek hij mij de eerste paar dagen echt niet aan. Hij draaide gewoon om in de wei, terwijl hij normaal als eerste bij het hek staat. En ja, dit deed hij echt wanneer ik weg was geweest, dus ik denk dat ze het wel snapppen!