ik hoop dat het hier goed staat.
ik ben al een tijd opzoek na een goed paard voor de sport ik kwam er eindelijk een tegen waarvan ik dacht.... Dat vind ik een leuk paard
Dus ben ik gaan kijken. Leuk paard Z dressuur L cros en L springen.
mooi paard, braaf verkeers en trailermak mooie maat
Paard zat heerlijk fijn aan de hulpen, gaf mij een goed gevoel.
Paard is gekeurd geweest en was goed.
Vandaag mijn 2 jarige hengst na de opfok gebracht omdat hij plaats moest maken.
Mijn nieuwe paard was aan gekomen, ik helemaal blij want had er een week op gewacht.
Even in de paddock gezet dat hij lekker rond kon kijken. Nou prima dat was allemaal goed.
Daarna hem op stal gezet, om even te poetsen. Maarrrrr ik pak de ross ga over zijn rug en hij zakt 20 cm in met zijn rug, en zakte door zijn knien. Ik schrok me dood. Natuurlijk meteen de vorige eigenaar op gebeld waar van ik het verwachten antwoord al kreeg..... Namenlijk dat deed die bij ons nooit. Nee mevrouw dat zal. Dit paard heeft duidelijk last van zijn rug en dat is niet van vandaag of gisteren.. o-ow.
Nu word mijn paard morgen overnieuw gekeurd ( alleen klinisch) Wat zijn mijn rechten nu? het paard is gewoon niet in staat om hem te gebruiken waarvoor ik hem heb gekocht. ik heb een sport paard gekocht en ik heb betaald voor een sport paard.Geen wandel paard dacht ik?! dan had ik wel een shet gekocht.
Heeft iemand tips ideen? Als dit paard niet goed ( wat duidelijk is) en afgekeurd word wil ik hem hoe jammer ik het ook vind ,een enkeltje terug geven.
bedankt voor het lezen
ene paard is er gevoeliger op als het andere.