Trailer smaller maken/versmallen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ninie

Trailer smaller maken/versmallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 19:49

Mijn pony heeft moeite om zijn balans te houden in een 1-1,5 paards trailer, in een 2 paards trailer had hij er weinig moeite mee. Dit is de voornaamste reden waarom mijn pony nu niet meer goed in de trailer wil, het is 'm dus niet goed bevallen. Ik ben nu weer bezig met oefenen met clicker training en het gaat erg goed :D
Ik heb nu een eigen trailer en willen deze versmallen zodat hij steun kan zoeken tegen de wand. Ik zat te denken aan een stang die ik bevestig aan de voor- en achterstang, maar zou de trailer dan niet onstabiel worden? Hij zou dan meer naar links komen te staan en rechts van hem die stang bevestigd worden.
Ik heb ook zitten denken aan dikke kussens op de wanden, zodat hij daar tegenaan steun heeft, maar dan weer de vraag: hoe kun je dit het beste bevestigen?

Hebben jullie misschien nog ideeen? Ze zijn van harte welkom!! Hoop van jullie te horen.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 19:50

Je zou bij een trailerdealer kunnen vragen om een tussenschot, die zou je er dan tussen moeten maken. Zou wel moeten lukken, ik heb het wel eens eerder gezien.