Startkaart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PercyLeen

Startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 17:30

Mijn paard droeg tot voor kort een sponsor naam voor zijn naam maar omdat ik niet langer onder deze naam wil starten heb ik deze laten verwijderen (3 letters) en heb ik mijn nieuwe startkaart inmiddels ontvangen. Alleen ik heb nog zo'n stapel met coupons liggen dat ik het doodzonde vind om deze weg te gooien, door te krassen worden de coupons ongeldig maar zou ik ze niet alsnog gewoon kunnen gebruiken?

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 18:25

Bel of mail de KNHS en je hebt het antwoord zou ik zeggen ;). Maar startkaart en coupons moeten altijd overeenkomen dus het zal ongetwijfeld niet mogen.

Elise95

Re: Startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 21:55

Kijk ff in het FAQ van de KNHS en anders even bellen of mailen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 22:02

Ik kan je het antwoord vertellen: die coupons zijn niet meer geldig. Ik had hetzelfde, de sponsornaam ging eraf, en ik mocht mijn oude coupons met sponsornaam niet meer gebruiken. Doorkrassen mag dus ook niet.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 22:35

Ik zou toch bellen.
Ik heb een startkaart met coupons ontvangen waarop niet klopte: naam vader paard, adres amazone.
Startkaart is terug gegaan en de coupons moest ik gewoon op gebruiken. Ik moest de wijzigingen wel zelf erop schrijven.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 10:34

Dit is een regelementsvraag en dus simpelweg op te zoeken via www.knhs.nl of stuur even een mail naar de KNHS.

Hier gaat een slotje op.