Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Er zijn ook mensen die meer dan 350 euro per paard per maand betalen.
Het gaat hier om een stalletje met 4 paarden hè 
Of misschien wel die zeurpiet voor wie alles teveel is , en die een volpension stal zoekt voor de prijs van een meehelp-stal ? Die zal er wel voor zorgen dat iedereen werkt , behalve zij
Dat gaat natuurlijk nergens over 
alison_belle schreef:Natuurlijk is het wel vervelend voor een stalhouder als de klanten niet mee willen werken.
Maar van een stalhouder word wel verwacht dat deze leiding kan geven en dus duidelijk is is het handhaven van de regels.
Stalhouder word geacht de stabiele factor te zijn waar paarden eigenaren bij terecht kunnen.
Stalhouder dient er voor te zorgen dat regels opgevolgt worden, ik zet hier zo mijn vraagtekens bij.
Dit is niet het eerste probleem waar je zelf niet uit komt.
Misschien is het beter voor jou als een ander de boel gaat runnen?
). Je bent heel redelijk, je eisen zijn gewoon in orde.
Ik zou eens informeren wat een stal bij jou in de buurt kost waar je dit soort klussen niet zelf hoeft te doen, en haar deze prijs noemen, dan kan ze zelf een bewuste keus maken
. En misschien kan ze het echt niet (wat ik eerlijk gezegd uit je verhaal betwijfel) en dan zal ze meer moeten gaan betalen ergens. Voor niks gaat nl. enkel de zon op.