Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

over deze discussie. Het zou 'ergens' moeten staan. Waar dan? Denk ik dan, want dan is dit euvel voor eens en altijd de wereld uit en kan ik met een gerust hart naar die fantastische oerdegelijk Ifor kijken.tamary schreef:Informeer wat het standpunt van je verzekering is hierover. Dat het qua BE mag is duidelijk, maar als je een ongeluk krijgt is de vraag wat de verzekering accepteerd.
3 weken terug met Transit op wedstrijd.. vanwege bovenstaande kwestie een trailer geregeld die MTM 2000 kg er op had staan... 10 minuten op pad, worden we ingehaald door een dwaas, die zijn Iveco bus in de geleende trailer ramde. Heel fijn, maar niet heus. Nuja, wel een punt wat je zegt. Dit gaat geregeld worden, maar ik zal meteen eens extra informeren, wat als de MTM 2460 kg zou zijn.
tamary schreef:Informeer wat het standpunt van je verzekering is hierover. Dat het qua BE mag is duidelijk, maar als je een ongeluk krijgt is de vraag wat de verzekering accepteerd.