Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
larixfire schreef:Nee dat laad gewicht is allemaal in orde . Het gaat echt om de laadbak. die is 2 meter. Ben een beetje aan het rond bellen en mensen stoppen er gewoon paarden van meer dan 1.60 in. Die eigenaar zei dat hij zijn eigen paard van 1.70 en van zijn vrouw 160 er ook in laadde maar die van 1.70 kan dan toch ze hoofd niet bewegen of ben ik gek. Nu gaat het om 2 van rond de 1.55 maar wil het wel zeker weten voordat ik hem koop.
larixfire schreef:Ja dat lijkt mij dus ook. Nu zijn de mijne een stuk kleiner en heb de bak opgemeten. Hij is 2.00 meter met licht doorlaten dak met dakluik en raampjes. Ik vind het wel moeilijk hoor. Aan de andere kant. Het is echt voor die paarden. Er hoeven geen grotere in en hoor van meer mensen dat een e pony er makkelijk in moet gaan. Ik vind het echt moeilijk helemaal omdat hij verder helemaal naar me zin is en de belangrijke dingen zoals motoer, uitlaat, remmen, vloer, banden allemaaal heel goed zijn. pfffff