Verkeerd emailadres

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy89

Verkeerd emailadres

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 19:02

Hallo allemaal,

Ik hoop dat het hier goed staat en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij een probleem
Zaterdag heb ik een bestelling ontvangen via mijn webshop. De klant heeft een paar jodphurs en een paar chaps besteld. Nu bleek dus dat de chaps helaas niet meer leverbaar zijn. Dus ik heb hem/haar een email gestuurd dat de chaps niet meer leverbaar zijn, maar dat ik een alternatief heb die ik hem/haar toe kan sturen. Nu wacht ik op hem/haar toestemming. Echter kwam ik er, nadat ik de email verstuurd had, achter dat het emailadres niet klopt. Hij of zij heeft een vals emailadres opgegeven en ook geen telefoonnummer ingevoerd, waardoor ik niet weet of ze akkoord gaat met de bestelling. Ik kan niet zomaar zonder hem/haar toestemming het alternatief toesturen. De klant heeft al wel via Ideal betaald. Wat zouden jullie in deze situatie doen?

Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door Wendy89 op 19-07-10 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt

zap

Re: Verkeerd emailadres

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 19:03

Kan je het geld niet terugboeken?

Anders stuur je toch gewoon het bestelde op + een begeleidende brief waarin je uitlegt wat het probleem is en of de koper contact met je op wilt nemen.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 19:06

Ik zou het geld terugsturen, of desnoods een eurocent.. Je kan een bijschrift/toelichting invullen als je iets verstuurd en dan kan je vragen of ze contact via jullie mailadres op wil nemen voor nadere informatie.. Gewoon klein zinnetje, moet passen :)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 19:17

Je hebt toch ook een naam + adres? Dan kan je toch ook in het telefoonboek kijken of ze misschien een thuistelefoon hebben?

Wendy89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 19:19

Hee allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Dat terugstorten kan ik inderdaad doen. Zap, ze hebben geen thuistelefoon. Heb ik al opgezocht :)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 21:19

hhmm, okee. Dan zou ik idd het geld van het missende deel terugsturen en dan wel verzenden wat ze willen hebben inclusief een brief :) Dat is wel zo netjes denk ik.

kimmetje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 09:11

Ik zou ook het geld terugstorten. Dan is dat in ieder geval netjes opgelost :j