HELP SNEL HEB CONTRACT NODIG!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jo_peerd

HELP SNEL HEB CONTRACT NODIG!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 11:17

Hoi ik weet niet of het hier goed staat maar verwijder dit topic asjeblieft niet want het gaat hier om spoed.
Heeft iemand van jullie toevallig ook nog een contract van een paardenruil, ik heb mijn paard geruilt maar ben helemaal vergeten om een contract optestellen. Het paard is er al tegen 2 uur dus nu de vraag heeft iemand toevallig nog een contract liggen een voorbeeld die ik snel over kan typen voor het ruilen gebreken die bij haar of bij mij kunnen gebeuren enz enz.????

JamieShanin

Re: HELP SNEL HEB CONTRACT NODIG!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 11:23

Zo's contract kan je zelf instellen bv.

waarneer het paard nog op tailer staat en er overkomt hem dan nog wat gaat het op hun kosten en waarneer hij uit de tailer is en voeten op uw terein heeft en er dan wat gebeurd zijn de kosten voor u,
al vind u gebreken aan het paard een half jaar na de ruil en u kan aanduiden dat hij het al langer heeft gehad of heeft dus bv atrose dan gaan de kosten naar haar toe...

jo_peerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 11:24

Olivierlover schreef:
Zo's contract kan je zelf instellen bv.

waarneer het paard nog op tailer staat en er overkomt hem dan nog wat gaat het op hun kosten en waarneer hij uit de tailer is en voeten op uw terein heeft en er dan wat gebeurd zijn de kosten voor u,
al vind u gebreken aan het paard een half jaar na de ruil en u kan aanduiden dat hij het al langer heeft gehad of heeft dus bv atrose dan gaan de kosten naar haar toe...

Zou je is zo gouw een voorbeeld kunnen maken zal ik je erg dankbaar voor zijn.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 11:27

Hier een voorbeeld.

Ik ..... heb op (datum) mijn paard.... met ...geruild
Dit zijn de voorwaarden:
Over komt het geruilde paard wat onderweg met het vervoer, of als hij/zij nog op de tailer staat zijn de kosten voor personen waarmee ik geruild heb.
Al staat mijn nieuwe paard met alle 4!!! de benen op mijn terein en er over komt hem/ haar wat dan zijn de kosten voor mij, (dan ben jij! aansprakelijk)
Waarneer ik gebreken aan het paard een in een halfjaar na de ruil vind, en ik kan aantonen dat dit al bij de vorige eigenaren was (aanduiden = op eigenkosten ) , zijn de kosten voor de medicijnen of operatie wat dan ook voor de personen waarmee ik geruild heb.

handtekenen absoluu doen!!! Allebei!

Dit soort dingen zijn ontzettend belangerijk!!!

vrgr Olivierlover

al heb je namen enzo voor me wil ik wel een contract voor je maken in word ;)

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 20:59

Met contract hoop ik...

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 21:00

Zonder contract?

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 21:03

van ruilen komt huilen........

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 23:09

RT-->TAO.

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 23:15

hmmm ik hoop voor de ts dat ze dat contract niet heeft overgetypt, met al die spellingsfouten.
en ook lijkt het me, dat je eerst even in het profiel kijkt, en dan ziet dat het een meisje is van 14 die dit contractje even uit de mouw schud..
ik zou dit soort dingen anders aanpakken, maar ik hoop voor de ts dat alles goed afloopt, en veel plezier heeft van haar nieuwe paard!

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 04:23

Mocht je nog steeds een contract zoeken, ik heb er eentje liggen van 3 pagina's lang waarin letterlijk ALLES staat dat ik kon bedenken.