Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mareeq schreef:dierenmishandeling..
misschien een jaloers persoon geweest?
zou er niet aan moeten denken als mijn haflingers manen zouden worden afgeknipt...
komt me vaag ergens een bekend verhaal in me op.. over iemand die een haflinger heeft, waarvan iemand de manen en de staart van had afgeknipt..
hafje kreeg later hair extensions..
leukPolly schreef:Waar moet de politie in hemelsnaam aanknopingspunten vinden?
Als ze een vermoeden heeft kunnen ze die evt eens benaderen (en dat doen ze!!) maar als ze zelf geen idee heeft kan de politie er ook niks mee doen..
cadee schreef:Polly schreef:Waar moet de politie in hemelsnaam aanknopingspunten vinden?
Als ze een vermoeden heeft kunnen ze die evt eens benaderen (en dat doen ze!!) maar als ze zelf geen idee heeft kan de politie er ook niks mee doen..
als ze nu een paar mensen geeft dat het eventueel gedaan zouden kunnen hebben , zouden ze dan gaan controleren ?
Whitepanther schreef:Dit valt gewoon onder dierenmishandeling hoor. Kan ze gewoon naar het politie bureau aangifte van doen. Even foto's van maken als bewijs. Is mij ook ooit overkomen.
Kijk de kans is klein dat ze iemand pakken, maar als er meer aangiftes binnenkomen dat gaan ze er ook meer tijd aan besteden. Het kan namelijk een eenmalig incident zijn, maar er kan ook een 'staartendief' actief zijn. Een paardenstaart levert een hoop geld op.
cadee schreef:Whitepanther schreef:Dit valt gewoon onder dierenmishandeling hoor. Kan ze gewoon naar het politie bureau aangifte van doen. Even foto's van maken als bewijs. Is mij ook ooit overkomen.
Kijk de kans is klein dat ze iemand pakken, maar als er meer aangiftes binnenkomen dat gaan ze er ook meer tijd aan besteden. Het kan namelijk een eenmalig incident zijn, maar er kan ook een 'staartendief' actief zijn. Een paardenstaart levert een hoop geld op.
Dat nu ook weer niet hoor :s
Er lopen zoveel boeren paarden met een knotske op de wei :s
een stuk staart het is gewoon om haar te pesten denk ik