Ik heb inmiddels al ruim een week geleden het bitloze hoofdstel van de ruitersportshop besteld en betaald, maar ik heb het nog steeds niet binnen! Duurt het altijd zo lang daar? Of moet ik me zorgen gaan maken. Ze reageren ook niet op mijn mail!
Geen harnachementsvraag dus dit topic wordt verplaatst.
HAR-->TAO
vitanuova
Geplaatst: 15-07-10 14:21
Ik heb op 2 juli het bitloze hoofdstel besteld en betaald. Nog niets ontvangen, op mijn mailtjes wordt niet gereageerd... Wat nu, kan geen telefoonnummer vinden van ze, heeft iemand dat nummer?
AndiraStud
Geplaatst: 15-07-10 14:28
Oei had wat mislezen, ik bestel bij: ruitershop-online.com en niet bij ruitersportshop, sorry ik kan je dus niet helpen.
Succes!
vitanuova
Geplaatst: 17-07-10 22:37
Ik vind het wel erg lang duren.... 2 weken geleden een bitloos hofdstel besteld en betaald, en al een mailtje of 4 verstuurd. Nog geen antwoord gekregen, en er wordt ook niets bezorgd. Vakantie mischien, zonder dat het gemeld is? En wie weet een telefoonnummer van de ruitersportshop.com?
ik voel me hier niet gelukkig mee, en ik hoop echt dat het nog gewoon geleverd wordt..
Nou ik heb via bokt een telefoonnummer gevonden en gebeld. Was niet van degene die er over ging, maar had wel iets te maken met de financieeen daar. Ze vertelde me dat ze idd op vakantie waren en dat als het goed is daar iets op de site over stond vermeld. Ik heb aangegeven dat dat niet het geval was, en ze gaf aan dat ze contact op zou nemen met degene die er over ging en dan zou ze me contacten. Ik kreeg dus een sms; vanaf 22 juli zou alles weer verzonden worden, er was dus kennelijk iets mis gegaan met het vakantiemelding-verhaal. Dus, geen paniek, het moet goedkomen!!
vitanuova
Geplaatst: 18-07-10 09:31
Hoi Brenda, Bedankt voor je info! Het zal idd wel goed komen. Ik wacht af en kijk uit naar mijn hoofdstel; ben heel benieuwd hoe mijn paard erop gaat reageren....
Ja ik ben ook enorm benieuwd! Ik heb wel ervaring met bitloos bij een ander paardje, en dat was fantastisch! Was wel de norton, dus ben benieuwd of deze nog beter bevalt (ik heb nu voor deze gekozen vanwege de brede neusriem)