zwem-mogelijkheid in omgeving linschoten/woerden/montfoort

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

abeltje_xx

zwem-mogelijkheid in omgeving linschoten/woerden/montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 23:45

met deze hitte is het best wel een keertje lekker om te gaan wemmen, maar voor zover ik weet is er nergens een plek om te zwemmen. ik bedoel dus een plas waar ik in kan lopen met het paard en dat dan geleidelijk dieper wordt.

weet iemand of er zo'n soort plas bestaat in de omgeving linschoten/woerden/montfoort? het liefst zou ik er een hebben die te paard te bereiken is vanaf linschoten. dus meer dan een uur te paard heen is te ver.

abeltje_xx

Re: zwem-mogelijkheid in omgeving linschoten/woerden/montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-10 19:59

pff verteld mijn moder me laast dat er bij cattenbroek een nieuw zwemmeer is, gaan we er ( zonder paard) heen om te kijken is het verboden voor paarden :(

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 07:41

Maar daar wil je ook echt niet met je paard in, water is echt te ransig daar! Kan helaas geen zwemmogelijkheid voor je bedenken! Misschien toch verder zoeken :?

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 10:57

miep1979 schreef:
Maar daar wil je ook echt niet met je paard in, water is echt te ransig daar! Kan helaas geen zwemmogelijkheid voor je bedenken! Misschien toch verder zoeken :?

oh gatver echt? we zijn alleen even de parkeerplaats opgereden en toen weer weg. dus ik heb alleen een stukje strand gezien ;)

ik zit te denken of ik niet bij waterrijk in de buurt een stukje kan vinden.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:01

:j echt er ligt allemaal puin op de grond en het water is echt zwart :( waterrijk zelf kan je verder vergeten :j mijn zwager woont er nl dus ik ken het daar vrij goed.
Enne ondertussen is het al zo afgekoeld dat het bijna overbodig is ;)

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 11:16

waterrijk ook niet, jammer.

ja het is nu wel lekker afgekoeld, maar je weet maar nooit, straks gaat het weer opwarmen. en anders voor volgend jaar misschien.
maar ken je het goed in deze omgeving dan, ken jij een plekje waar te zwemmen, of ev. te pootje baden is?