Na hoeveel dagen moet een pakket geleverd worden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kaula

Na hoeveel dagen moet een pakket geleverd worden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 17:59

Hallo,

11 dagen geleden heb ik op een bekende webwinkel een pakketje besteld ter waarde van 80,-. Nu heb ik tot op heden nog niks ontvangen
of gehoord van de betreffende webwinkel en vind dit toch wel een vreemde gang van zaken :\ .
Bij andere bedrijven werd ik altijd schriftelijk op de hoogte gesteld van vertragingen of artikelen die niet voorradig bleken te zijn, dus heb ik gistermiddag
zelf maar een mail gestuurd of de betreffende artikelen voorradig zijn. Ook hier heb ik nog geen antwoord op gekregen.
Nu ben ik misschien wat ongeduldig, maar van andere webwinkels ben ik dan ook een snellere service gewend.

Zit er een verplichting aan het maximaal aantal dagen dat het pakket geleverd moet worden?

Utan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 18:06

11 dagen is echt niet ongeduldig hoor, integendeel vind ik zelfs ;) ik begin na een week meestal al inwendig te koken :oo zeker als ze niets laten weten of reageren op mailtjes.
Misschien moet je telefonisch eens proberen?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 18:09

Kaula schreef:
Zit er een verplichting aan het maximaal aantal dagen dat het pakket geleverd moet worden?

Nee, die is er niet.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 18:09

Staat dat niet in de voorwaarden van de betreffende winkel?
Daar staat vaak wel informatie over leveringstijden e.d.

kaat21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 18:10

meestal is het 2 a 3 dagen en anders laat de leverancier het weten dat er vertraging is!
Dus ik zal er maar achteraan gaan....

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 18:13

Over de levertijd staat dit:
Binnen Nederland
In de regel zullen bestellingen binnen 24 uur worden verwerkt. In dat geval zal uw bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen bij u worden afgeleverd.

Dat word dan toch inderdaad morgen maar even bellen. Nu heb ik ook wel vaker gehoord van deze winkel qua slechte service,
zal er in ieder geval niet weer bestellen.

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 20:50

Mailtje was wel gelezen bleek na het telefoontje en er werd zelfs beweerd dat hij het mailtje beantwoord had.
Dat zou dan sowieso 10 dagen na mijn bestelling op mijn aandringen zijn en buitendat heb ik nooit een mail ontvangen.
Artikel was niet voorradig en het lijkt mij dat je dat na 2 dagen ook wel weet.

bij deze: mijn persoonlijke afrader om te bestellen bij Ooteman.nl.
Wat een flut service zeg :\ .

Helma_Amber

Re: Na hoeveel dagen moet een pakket geleverd worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 11:26

Ooteman is inderdaad slecht in het op de hoogte stellen als iets niet voorradig is.

Verder vind ik de service wel super. Ik bestel er heel vaak en heb het bijna altijd binnen twee dagen binnen.