ik heb een pony, sinds een maandje een new forest
we hebben hem van een man in oud beijerland en die zei dat hij hem uit engeland had.
ik heb het nederlandse paspoort gekregen en een kopie van het hoofdstuk medische behandeligen uit het engelse paspoort, die mensen in oud beijerland zeiden dat ze het paspoort terug moesten sturen naar de oude eigenaar ofzo? beetje een vreemd verhaal misschien.
ik heb alleen een kopie van dat hoofdstuk en wist dus niet of het wel écht bij deze pony hoorde, in het engelse paspoort heette de pony bobby. in het nederlandse paspoort gerrit.
nou heb ik via die stempel van het kopietje in dat paspoort na kunnen gaan waar in engeland ze die vaccinaties hebben gegeven, die kliniek heb ik een mailtje gestuurd met de data van die vaccinaties , of ze in hun systeem konden kijken welke pony er toen was gekomen , enzo.
ik had terug gekregen dat er die dag een pony die bobby heet was gekomen maar ze verder niet veel informatie konden geven, ze hadden die eigenaar gebelt en zei dat ze het paspoort niet meer had , want die had ze gewoon met de koop van de andere eigenaren meegegeven.
ook is het paspoort dat ik nu het dat nederlandse bijna helemaal leeg.
er staat bij fokker/eerste eigenaar Jansen ap hoeveweg 198 9627 xa hellum, is dat dan de gene die het paspoort heeft aangevraagd in nederland, of gewoon echt de eigenaar waar hij is geboren?
ook is het nederlandse paspoort pas geldig sinds 11-04-2010, daar hebben we de oue eigenaar al over gebeld en dat was de datum dat hun het paspoort aan hadden gevraagt ( bij het N.Fj.P.S , is dit raar?)
ik kan ook het chipnummer en levensnummer nergens op internet vinden
levensnummer: 5280151 20061154
transpondernummer: 528246000284596
ik hoop dat iemand me kan helpen!
bedankt voor het lezen