Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zammie schreef:Dat is nog maar de vraag, of de handelaar ervan wist. Ik heb ook ooit eentje gehad, die alleen op de trailer zijn staart kapot schuurde. Dus dat kan inderdaad...
TS heeft toch al heel veel problemen met dit paard gehad? Is dit misschien de mogelijk die je denkt te hebben nu, om het paard retour te kunnen doen?
ook kan ik een teek zo van d'r neus pakken (ook als ik minstens 5/6 keer mis zit blijft ze gewoon staan)
en woensdag komt voor de 3e keer een zadelmaker, dit keer met een speciaal zadel voor hoge schoft (massimo VZH). ondertussen longeer ik al zeker een half jaar elke dag trouw, en op af en toe de neiging hebben er zo zonder zadel op te stappen(waar m'n moeder geen zin in heeft, dan had ze gezegd dat het mocht, maar dan wel morgen. en de dag daarna was het dan: wacht nou gewoon ff tot we een zadel hebben
) heb ik nou niet echt zo iets van nu moet en zal ik erop, vind het ook fijn om gewoon lekker te longeren of te wandelen.
we hebben d'r gekocht voor d'r leven. ZE is lastig (zeker voor een manen-en-staartfan als ik, maar dat geeft alleen maar meer motivatie voor de extra zorg die ZE geeft) maar in mijn ogen zeker geen reden om een paard terug te doen, zeker niet na 8 mnd (al zou het wel een reden zijn voor mij om een paard niet te gaan bezichtigen) amillia schreef:beter lezen, dat van de trailer is wat de handelaar beweerde, maar we geloven na alles eigenlijk al niets meer. en ik ben basbokito niet, ik hoef het ook niet te weten. het is meer een vervolg op ons vorige topic aangezien die gesloten is
Esther28 schreef:amillia schreef:beter lezen, dat van de trailer is wat de handelaar beweerde, maar we geloven na alles eigenlijk al niets meer. en ik ben basbokito niet, ik hoef het ook niet te weten. het is meer een vervolg op ons vorige topic aangezien die gesloten is
Maar als ik in je profiel kijk is Tamara ook jouw paard?
joyce83 schreef:Vaak kan het ook zijn dat een paard bij verkoper geen last had van zomerexceem. Afhankelijk hoe de omgeving is waar hij nu in staat kan hij dat alsnog krijgen.
Zammie schreef:Je hoeft hier echt niet het hele verhaal nogmaals te herhalen. Heb dat andere topic gelezen en tja, ik heb daar zo mijn bedenkingen over....En ik ga het nu dus maar over 1 ding hebben en dat is dus het zadel... Als je nog niet in de gaten hebt, dat die de schoft kapot maakt... Verder houdt ik dus daar heel wijselijk mijn mond over...
Over de ZE. Dat kan zich ineens ontwikkelen, zonder dat daar in het verleden ooit een vermoeden voor is geweest. TS gaf zelf aan, dat het paard de staart kapot had na de trailerrit in novembur dus. En dan heb je geen last meer van ZE.
Er is een centraal topic over ZE en daar zal iedereen hetzelfde antwoorden! En daar staan ook heel veel tips in qua voeding, middeltjes enz... Zeker de moeite waard om eens te snuffelen en daar je vragen te stellen...
en daarbij, heb meerdere malen toen der tijd gezegd tegen de staleigenaar dat het zadel op de schoft had omdat ze een wondje had, zij ontkende dit, ik had een zadeldekje een keer niet goed neergelegd. we MOCHTEN er geen zadelmaker bijhalen(we zijn ook van stal getrapt toen een week na het eerste wondje toch echt een zadelmaker op de stoep stond). en nogmaals, in dat topic stonden de belevenissen en ideeën van m'n ouders, ik heb daar hooguit 2/3 keer in gepost. cissy schreef:die zal vóór de handelaar eigenaar zijn geweest