Trailer huren divoza

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Karenx

Trailer huren divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-10 17:45

Van het zomer hebben een vriendin en ik besloten met het paard een weekendje naar familie van die vriendin te gaan. Hier zijn namelijk maar weinig uitrijdmogelijkheden voor buitenritten en die familie woont in het bos. En lekker in de bossen rijden is tenslotte wat we het liefste doen (en dan vooral het paard).

Omdat wij zelf geen trailer hebben moesten wij op zoek naar een plek waar je een trailer kunt huren. Wij hebben nu een trailer bij divoza in heteren gehuurd. En nu vroeg ik me af of er bokkers zijn met ervaringen van trailers huren bij divoza (heteren). Brand los!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:03

Geen ervaring, maar die trailer maakt op mij steeds de indruk hetelfde te zijn als de winkel. Het heeft niet veel om het lijf, maar het is up-to-the-job.
Ik ben dat ding enkele keren rijdend tegen gekomen en ik maakte me meer zorgen om de auto die het allemaal voort moest zeulen. Over de chauffeurskwaliteiten zullen we verder maar zwijgen......
Bedenk dat een prof. verhuurde trailer (zoals die van Divosa) aan meer eisen moet voldoen dan een trailer van jezelf (vijf-jaarlijkse keuring, bijvoorbeeld).